6 października 2014

Bohaterowie ♥

Bohaterowie ♥ 


Oto chłopaczki z Amorisa <3

                                                                     Lysander <3


Kastiel <3


Armin <3


Kentin <3


Nataniel <3



Alexy <3


Jonathan (Jony) <3

Wiktor <3

 Dorian (Brat Wiktora) <3

Boy ♥.♥


Dziewuszki <3


Ja będę na nią mówić "Melania" <3




Nathaly <3

Oraz inne, które będą się pojawiać czasami <3

Oraz Święta Trójca :P


A nasza główna bohaterka to... <3

Ariel <3




A to mi się najlepiej podoba <3











8 komentarzy:

  1. Co do zdjęcia Ariel mi się najbardziej podoba to pierwsze :3 To trzecie też jest fajne, ale trochę nie pasuje, bo wszystkie są w wersji anime a ta jedna zwykła. Takie moje zdanie ;)
    Ciekawe wydaje się być też Nathaly :3 Po stroju można wywnioskować do kogo jest podobna ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak myślałam, a co do Nathaly to ona jest dziewczęcą wersją Alexa tak jakby xD

      Usuń
    2. Ten sam kolorek włosa, uśmiechnięte buśki :) zielone słuchawki, pomarańczowy sweterek i nawet sukienka ma taki sam wzorek co bluzka Alex'ego :3
      Jeśli Nathaly będzie Homo tak jak Alexy to nie będę się mogła ich rozróżnić XD

      Usuń
    3. Homo nie będzie xD Ale będzie tak samo pozytywnie walnięta jak Alexy *.*

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się Ariel . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty napis na koszulce Alexiego. Nathaly to dziewczęca kopia Alexiego, Ariel jest śliczna, a Melania (czy Melody, jakkolwiek) wygląda jak.. hmm. Jej rysunek, tak jakby nie zgadza się z wizerunkiem (nawet ja bym do szkoły nie poszła w takiej spódniczce, chociaż i tak pobijam rekordy w szkole XD), ale odrobinę. Ogólnie stronka supcio!

    OdpowiedzUsuń