16 lipca 2015

LBA ♥

Wielkie dzięki dla Let is Die! Naprawdę byłam w szoku, że wogóle ktoś zechciał mnie nominować <3

1. Skąd pomysł na bloga? I dlaczego akurat w takim temacie?
  
 Pewnego razu wpadłam na taki pomysł, żeby napisać bloga o moich ulubionych bohaterach z "Słodkiego Flirtu". To był mega spontan, ponieważ ja nigdy nawet nie brałam się za pisanie. Czytałam meeega dużo opowiadań i jakoś mnie tak ochota naszła. Czemu w takim temacie? Tego to ja sama nie wiem.

2.Jakiego typu książki czytasz?

 Jestem maniaczką książek pachnących elektroniką, czyli krótko mówiąc e-bookami. Najlepszą do tego stroną jest wattpad. Gorąco polecam tę stronkę. 

3.Jakie filmy/książki możesz polecić?
  
  "Gwiazd naszych wina" <----- Najlepsiejszy ♥ Ryczałam chyba z godzinę.
   "Dom latających sztyletów" 
   "Dary Anioła" Wszystkie części książek, a film powala ♥
   "3 metry nad niebem" Książka i film tak samo genialne <3
   "Angelfall" Dopiero czytam, ale najlepsiejsza na świecie! ♥
   "Rywalki" i reszta części książki <3
    "Dotyk Julii" świetna! ^.^
Znam jeszcze dużo książek, ale teraz jakoś tytuły mi wyleciały z głowy...
    
4.Ulubiony cytat?






5. Gdybyś była owocem, to jakim?
   
 Kocham pomarańczę, więc chciałabym nią być ^.^

6.Grasz/chciałabyś grać na jakimś instrumencie?

Umiem grać na flażolecie, flecie, dzwoneczkach i to by było na tyle. 
7. Lubisz robić zdjęcia? Jeśli tak, to czego?

Uwielbiam robić zdjęcia. Kiedyś gdy byłam mała to chciałam zostać fotografem.
Najlepiej to czegoś co jest ulotne. A każda chwila jest ulotna.

8. Zakochałaś się kiedyś w postaci fikcyjnej? Jeśli tak, to w jakiej?

Najbardziej zakochana byłam w postaci z "Darów Anioła". Był nim Jace Lightwood "Wayland" (Herondale). Jest to mój wyśniony ideał. ♥

9.Grasz w gry? Jak tak, to w jakie?
Bardzo lubię gry. Najczęściej gram na xboxie w KSW lub na tablecie np. "Injustice", "Wiedźmin Arena", "Sims"

10. Gdyby jutro miało nie nastąpić i byś o tym wiedziała, to co byś zrobiła?

Wyznałabym miłość, skoczyła z spadochronu itp. Zrobiłabym coś mega szalonego! ♥

11. Jakiej muzyki słuchasz?

Wszystkiego po trochu, ale najczęściej rapu i pop'u.


Następną nominację dostałam od Emila Yasminne Bley  ♥ 

1. Jakie jest twoje drugie imię?

Nie posiadam drugiego imienia ;(

2. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeżeli nie to na jakim chciałabyś się nauczyć? 

Chciałabym się nauczyć grać na gitarze. 

3. Wymarzona praca?


Chce zostać profesjonalną fotografką <3 Zawsze marzyło mi się sykanie zdjęć na ślubie!


4. Co byś zrobiła, gdybyś mogła sama siebie stworzyć?


Hmmm. Moje oczy stałyby się czysto niebieskie. Włosy byłyby bardzo długie i lekko podkręcone.

Z wyglądu to wszystko, chyba. A z charakteru raczej zmieniać bym się nie chciała. Może bym chciała być troszeczkę odważniejsza.

5. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?


Tak jakoś sam mi do głowy wpadł. :D


6. Jaką postać fikcyjną byś ożywiła? 


Wszystkich superbohaterów, których stworzył Marvel ♥


7. Znajdujesz starą lampę, pocierasz 3 razy i wylatuje z niej dżin, jakie są twoje 3 życzenia?


 1. Stworzyć wszystkie postacie, które są w mojej wyobraźni (elfy, anioły, demony, wampiry itp.)

 2. Posiadać moc każdego stworzonej istoty.
 3. Zbudować pałac i rządzić w tym nowym świecie.

8. Wolisz, nigdy nie zaznać miłości czy przyjaźni?


Trudne pytanie. Ale raczej wolałabym nie mieć.... jednak nie. Nigdy nie wyobrażałam sobie nie żyć bez jednego i drugiego. Może kiedyś powiedziałabym, że mogłabym żyć bez miłości, ale tak naprawdę nikt nigdy nie chce być samotny. Przyjaciele nie są na zawsze. Byle jaki wielki incydent i mogą zostawić ciebie na pastwę losu z resztą to samo tyczy się miłości. Przychodzi i odchodzi, ale czasem pozostaje, aż do naszej śmierci.


9. Jakie zwierzę cię charakteryzuje?


Czujna jak gepard.

Uparta jak osioł.
Szalona jak stado dzikich antylop.
Szlachetna jak lew.
Zwariowana jak krejziii małpa xD
Społeczna/przyjacielska jak surykatka.
Sprytna jak lis.
Drapieżna jak kociak.

10. Czy usunęła byś teraz bloga? 


Raczej nie.


Nominuję;


Emila Yasminne Bley  

 Let is Die ♥ 

Nataria ♥

Mizuki Harusawa 

Sanguine Rosse ♥ 

Zu Za ♥ 

Weronika Jessika ♥ 

Aga Pass ♥ 

Afrodyta Julianna ♥ 


Pytania :D

1. Jeśli byłaby taka możliwość to jaką super moc chciałabyś posiadać?
2. Ulubiona postać z kreskówki lub anime?
3. Jaką muzykę polecasz?
4. Masz jakieś zwierzę, jeśli tak to jakie? Jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
5. Najskrytsze marzenie?
6. Ulubiona istota magiczna? 
7. Jaka jest twoja ulubiona książka, którą poleciłabyś każdemu?
8. Masz inne blogi?
9. Zareklamuj tu kilka naprawdę świetnych (skończonych) opowiadań, które przeczytałaś.
10. Czy jest coś, czego nie lubisz w blogowaniu? Jeśli tak, co to jest?




3 komentarze:

  1. Dzięki za nominacje :D Już się biorę za odpowiedzi na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 51 year-old Human Resources Assistant IV Nathanial Tomeo, hailing from Val Caron enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and Worldbuilding. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń